top of page

Don't worry, be happy ali kako to delajo rastafarijanci, ki se ne zakajajo

Živimo v časih, v katerih si čuden, če nimaš vsaj ene skrbi. Ne razumite me narobe. So ljudje, ki imajo za kaj skrbeti (in včasih se m zdi, da tisti skrbijo še najmanj). A v resnici je skrbeti tudi ena izmed najbolj priljubljenih kratkočasnih dejavnosti. Pomislite! Kako se začnejo pogovori s prijatelji ob kavi ali pivu?

Življenje je treba predvsem sprejeti, ne pa razumeti, je rekel eden izmed naših velikih slovenskih intelektualcev Anton Trstenjak. Moram pa priznat, da je to kar težko. Vsaj z moje strani. Premlevam in premlevam, analiziram in ko se že nekako sprijaznim z usodo, glej ga zlomka, dobim kak nov uvid v situacijo in potem spet gremo, jovo na novo. Problem je tudi v meni, priznam, več tičim v svoji glavi kot pa na kavah, pivih in v čebljanju s frendi. Ma kaj hočemo, taka sem (do nadaljnjega vira znanja).

Zadnjič sem se zapeljala po FB-ju in naletela na prijazno kratek članek o tem, kako se otresti brezsmiselnega obremenjevanja s skrbmi. Takih in drugačnih člankov ima človek na razpolago ogromno, a tale se mi je zdel tako izviren (in kratek), da sem ga morala prebrati. Glede na to, da je bil objavljen na spletni strani neke psihološke revije, je bil prav zares iznajdljiv in celo uporaben!

Pisec govori o 4 načinih, kako se otresti skrbi.

1. Ne pretiravaj!

Ne obtežuj se z izjavami, kot so "Nihče me ne mara!" Namesto tega se raje posveti detajlom in si reci, da šef morda ni bil preveč zadovoljen s tvojim zadnjim delom.

2. Uporabljaj metafore!

Predstavljaj si vlak, ki počasi zapušča postajo. Vsak izmed vagonov je ena izmed tvojih skrbi. Ne dovoli si, da bi stopil na kak vagon. Vlak s tvojimi skrbmi je odpeljal.

3. Načrtuj!

Lahko si določiš točno določen čas dneva, ko se prepustiš skrbem za 20 minut. Če se skrbi pritaknejo vmes v kakšnem drugem delu dneva, jih odrini stran. Naj počakajo na svojih 20 minut.

4. Ponavljaj!

Svojo skrb npr. "Spet sem se zredila!" ponavljaj toliko časa, dokler monotomnost ne bo tvojega razuma prisilila v to, da odvandra v bolj stimulativne in prijetnejše misli.

Torej!

Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen

post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen

post. Tole je brezvezen post. Tole je brezvezen post....


bottom of page